Skip to main content

Digitalni marketing je dinamično područje koje je često podloženo raznim promjenama. Danas je ova vrsta promocije jedna od najzastupljenijih oblika marketinga. Reklame na televiziji polako odlaze u prošlost zbog efikasnosti online promocije.

Sasvim je jasno da bez marketinga niti jedno poslovanje ne može opstati. Uz njegovu pomoć dolazite do ciljane publike i ostvarujete sve zamišljene ciljeve.

Postoji više oblika promocije, a danas ćemo posebnu pažnju posvetiti online oglašavanju.

Oglašavanje na internetu

Mnoga poslovanja nemaju velike budžete namijenjene isključivo za marketing. Mnogi stručnjaci kažu da marketinške kampanje nikako ne mogu biti skupe ukoliko su efektivne. Stoga, dolazimo do pitanja da li je standardni marketing, koji uključuje brošure, bilborde i televizijske reklame, uticajan kao i prije?

Razvoj tehnologije, pojava društvenih mreža utjecalo je na razvoj novog oblika marketinga – online marketing. Listajući naslovnice društvenih mreža, korištenja Google pretraživača nailazimo na sponzorisane objave, reklame, profile mnogih biznisa koji su se odlučili za ovaj vid promocije.

Iako se promocija na internetu čini laganom, ona zapravo i nije. Osnovno pravilo i cilj promocije je da bude efektivna, da se približi ciljanoj skupini i da probudi radoznalost u njima. Već smo ranije spomenuli da je ovdje riječ o veoma zastupljenom obliku marketinga i zbog toga je važno znati neke njegove osnove kako bi se istakli u moru oglasa s kojima se ciljana skupina svakodnevno susreće.

Kako bi vaša promotivna online kampanja bila uspješna uz pomoć Vendi usluge online oglašavanja to se može i ostvariti. Marketinški stručnjaci pomoći će vam u promociji vašeg biznisa, posebno kod izrade web stranica, kreiranja online prodavnice, SEO optimizacije ili oglašavanja preko Google Adsa i Facebooka.

Promocija na društvenim mrežama

Još jedan odličan način oglašavanja online zasigurno su društvene mreže. Svi smo već dobro upoznati o njihovom utjecaju na našu svakodnevnicu i koliko su zapravo one uključene i postale dio našeg života.

vendi usluge online oglašavanja za dolazak do ciljane publike
Vendi usluge online oglašavanja za dolazak do ciljane publike

Promocija na društvenim mrežama može biti u obliku plaćenog oglasa ili jednostavno kreirajte nalog za vaš biznis i organski privucite buduće kupce.

Još jedan oblik promocije su plaćene reklame kod influencera. No, ovdje pazite jer je potrebno naći osobu koja se slaže sa vašim proizvodom / uslugom koju nudite.

Jedno je sigurno društvene mreže su efektivan način promocije čije ćete rezultate osjetiti u vašem poslovanju – a to je najbitnije.  

Odličan način reklamiranja su i e-mail newsletteri. Kada prikupite bazu zadovljnih korisnika oni će željeti da znaju sve o najnovijim vašim proizvodima, specijalnim ponudama i sniženjima.

Oglašavanje uz pomoć Google Ads

Svi koristimo Google. Vidimo neki novi proizvod – pretražujemo ga na Google-u. Želimo pronaći novi prozivod, uslugu koja nam je potrebna – pretražujemo na Google-u. U tom momentu Google Ads stupa na snagu.

Reklamirati se uz pomoć ovog Google-vog alata možete lokalno ili globalno, sve u zavisnosti od vašeg poslovanja. Ukoliko ste brend koji se bavi prozzvodnjom svijeća, ukoliko se ključna riječ svijeća pretražuje na Google-u vaša reklama će biti vidljiva.

Postoji još načina Google Adsa, poput videozapisa na YouTube-u. Za razliku od društvenih mreža oglašavanje na Google Adsu nije besplatno. Zbog toga dolazimo do pitanja isplati li se oglašavati na Google pretraživaču?

Kako bi odgovorili na pitanje priložit ćemo sljedeće zanimljive brojke i podatke.

Oglasi koji se baziraju na pretraživanje ključne riječi mogu povećati svijest o brendu za 80 %, a prikazno oglašavanje se pokazalo da povećava promet na web stranici za 300 % (Pay Per Click).

O isplativosti oglašavanja na Google mislim da dovoljno govori ovaj podatak. Posjete na web stranicu, zainteresiranost kod budućih kupaca / korisnika vaših usluga je željeni cilj.

Pažnja prosječnog kupca traje 8 sekundi zbog toga je važno kreirati reklamu koja odmah na prvi pogled privlači pažnju.

Kao što smo na početku rekli marketing je neophodan za svako poslovanje. Uz njegovu pomoć širite vaš biznis, postižete sve poslovne ciljeve i povećavate profit.