Skip to main content

Povećano povjerenje u digitalne proizvode: Šta očekivati od tržišta?

digitalni proizvodi
U posljednjem desetljeću, digitalni proizvodi su postali neizostavan dio svakodnevnog života mnogih ljudi širom svijeta.  Bilo da se radi o aplikacijama, e-knjigama, online kursevima, digitalnim medijima ili softverskim alatima, tržište digitalnih proizvoda doživjelo je eksplozivan rast.  Iako su u početku postojale određene sumnje i nesigurnosti oko kupovine i korištenja digitalnih proizvoda, danas svjedočimo značajnom porastu povjerenja u online kupovinu i…
Read More

Kako zarađivati putem kreiranja sadržaja u 2025. godini

Kako zarađivati putem kreiranja sadržaja u 2025. godini
U današnjem digitalnom dobu, kreiranje sadržaja postalo je jedan od najunosnijih načina za zarađivanje. U posljednjim godinama svjedočimo rapidnom razvoju što se tiče platformi, tehnologija i strategija koje omogućuju ljudima da unovče svoju kreativnost, znanje i stručnost. Ekspanzija interneta, društvenih mreža i online zajednica stvorila je potpuno novu ekonomiju, poznatu kao kreatorska ekonomija (kreator ekonomija), koja pruža neograničene mogućnosti za…
Read More

Budućnost digitalnog marketinga: Kako AR i VR transformišu korisničko iskustvo

Budućnost digitalnog marketinga: Kako AR i VR transformišu korisničko iskustvo
Kakva je budućnost digitalnog marketinga kada znamo da se ovaj oblik marketinga neprestano razvija, a nove tehnologije igraju ključnu ulogu u oblikovanju načina na koji brendovi komuniciraju s potrošačima. Među najuzbudljivijim inovacijama koje oblikuju ovu industriju su proširena stvarnost (AR) i virtualna stvarnost (VR). Ove tehnologije ne samo da mijenjaju način na koji se proizvodi predstavljaju, već i transformiraju ukupno…
Read More