Skip to main content

Volite tweetanje? Podignite svoj račun na višu razinu pomoću ovih Twitter savjeta koji bi mogli pomoći vašoj karijeri.

Tweetovi, retvitovi, pribadače, postovi i lajkovi — društveni mediji vrve od aktivnosti i svaka platforma ima svoje jedinstvene atribute. Facebook nudi raznoliku multimedijsku uslugu dizajniranu za dobro povezivanje sa svima. LinkedIn osvaja tržište karijerama, a Pinterest stvara šareni krug slika. Ali postoji još jedna platforma koja igra veliku ulogu u društvenim mrežama: Twitter.

Twitter je najbolje dizajniran za pružanje brzih informacija. Kao rezultat toga, tvrtke su razvile mikroblogove i posebne oglase kako bi iskoristile Twitter kao promotivni alat. Značajka pretraživanja hashtagova također ga čini prilagodljivijim od drugih društvenih medija. Twitter nije samo izvor vijesti i društvenog iskustva, već je postao i platforma za napredovanje u karijeri i oglašivačke vještine. Njegove značajke kombiniraju značajke LinkedIna i Facebooka, čineći traženje posla lakim i dajući novo značenje “marketingu karijere”.

Evo sedam savjeta za profesionalno korištenje Twittera i pretvaranje vaših tweetova od 280 riječi u zlato za traženje posla.

1. Pokažite svoje vještine

Recikliranje sadržaja iz RSS feedova i drugih stranica nije ono za što je Twitter osmišljen i ne pomaže vašoj karijeri. Zamislite svoje ime kao marku. Slično kao i robna marka vaše tvrtke, vaša osobna marka ključna je za uspjeh u karijeri i ono je što vas čini vrijednima i poželjnima – želite da vas menadžeri za zapošljavanje traže. Započnite zadirkivanjem svojih vještina, slično kao što oglašivači zadirkuju nadolazeći proizvod. Tijekom otprilike pet dana polako objavljujte sitnice o svojim postignućima i drugim aspektima svoje trenutne karijere. Evo nekoliko primjera:

Još jedan način da iskoristite Twitter i vještine predstavljanja je komentiranje tweetova relevantnih za vašu industriju. Potražite velike lokalne tvrtke i pratite njihove objave. S vremena na vrijeme javite se svojim idejama. Tko zna, možda jednog dana dobijete “poziv”.

2. Recite to slikama

Slika vrijedi tisuću riječi, stoga su fotografije vaših postignuća izvrsne najave. Zapravo, istraživanje pokazuje da tweetovi s fotografijama dobivaju 313% više angažmana. Koristite slike poput infografike sa svojim tweetovima što češće možete. Međutim, klonite se zabave i rekreacije – neka bude profesionalno. Jedan primjer dobre upotrebe fotografija je dijeljenje kozmetičarki prije i poslije snimanja. Pitajte svog klijenta za dopuštenje i fotografirajte prije objave na Twitteru.

3. Neka bude osobno

Ključ korištenja Twittera za posao je pokazati svoju osobnost. Potražite načine da to malo pomiješate. Prilagodite postove i poveznice koristeći svoje omiljene boje. Snimite profesionalnu fotografiju za svoju profilnu sliku i naslovnu sliku. Čak će i logotip stiliziran kaligrafijom učiniti vašu web stranicu istaknutom. Još nekoliko savjeta za personalizaciju vašeg računa:

Objavite fotografije iz svog osobnog života (ali neka budu profesionalne!)

Koristite jezik u prvom licu

Izbjegavajte stenografsko pisanje

4. Nemojte bankrotirati tržište hashtagova

Da, teško je odoljeti. Hashtagovi su cool, zabavni i funkcionalni, ali za sve postoji vrijeme. Nemojte pretjerivati ​​s hashtagovima. Uključivanje dva ili tri relevantna sjajan je način da optimizirate svoje tweetove za tražilice, ali sve više je pretjerano. Upotrijebite trendovske vijesti da optimizirate svoje hashtagove – alati kao što su Google Trends, Hashtags.org i Hashtagify.me navode informacije koje vam mogu pomoći da povećate promet. Događaji tweetanja uživo relevantni za vašu profesiju još su jedan način promoviranja vaše stranice. Kada koristite svoje hashtagove, klonite se besmislenih ključnih riječi koje se ne mogu pretraživati ​​— #LovingHamburgers neće nikamo odvesti vašu karijeru.

5. Ne budi publicist

Neka vaš Twitter ne izgleda kao PR stranica. Samopromotivni tweetovi su izvrsni i mogu značajno povećati vašu stručnost, ali ako vaš Twitter izgleda kao izborna kampanja, mnogi će vas u najgorem slučaju izbrisati, a u najboljem ignorirati. Prisjećanje na pravilo 80-20 koje koriste stručnjaci za marketing i oglašavanje pomoći će vam da uravnotežite svoje tweetove. Najviše 20 posto vaših postova ne smije biti samopromocija. Ostalih 80 posto trebale bi biti komunikacije, događaji, opće dužnosti itd. Provjerite račune slavnih na Twitteru za smjernice—njihovi medijski timovi znaju kako postići ovu ravnotežu.

6. Povežite se sa svojim sljedbenicima

Stimulirali ste svoju publiku, upotrijebili slike da ispričate priču i uključili pravu količinu samopromocije. Sada je vrijeme da iskoristite te nove sljedbenike. Prvo, pratite svoje sljedbenike. Zapamtite da vaša publika zna vaše interese — nemojte slijediti neprikladne korisnike kada koristite Twitter u profesionalne svrhe. Zatim, nemojte se bojati uskočiti i komunicirati sa svojim sljedbenicima. Zanima ih što imate za reći, inače vas ne bi ni pratili. Ne zaboravi:

  • Komentirajte tweetove svojih pratitelja i iznesite svoje mišljenje.
  • Retweet, retweet i opet retweet.
  • Zamislite Twitter kao razgovor između dvoje profesionalnih kolega.
  • Klonite se kontroverznih tema.

7. Podignite Twitter na višu razinu

Korištenje Twittera je i zabavno i produktivno. Nijedna druga platforma ne nudi prednosti Twitterove metode “recite to u 280 znakova ili manje”. To je jedna od rijetkih platformi društvenih medija koja korisnicima omogućuje pretraživanje tweetova, hashtagova, gifova i korisnika na Googleu. To je besplatno oglašavanje u svom najboljem izdanju i dodaje još jedan način na koji možete unaprijediti traženje posla. Ali te pogodnosti možete podići na drugu razinu. Iskoristite svoj Twitter na najbolji način koristeći ga za promicanje svoje aktivnosti na Facebooku i LinkedInu.