Skip to main content

LinkedIn je društvena mreža sa konstantnim porastom korisnika i glavna je društvena mreža za poduzetnike i njihovo povezivanje prema broju korisnika. Pokrenuta je 2003. godine, a danas ima više od 600 milijuna registriranih korisnika diljem svijeta.

Ova društvena mreža omogućuje korisnicima (i radnicima i poduzetnicima) da stvore svoj profil i konekcije sa određenim ljudima u istom polju zanimanja. LinkedIn marketing kao i marketing na drugim društvenim mrežama može biti besplatan, te bez uložene kune možete pronaći poslove i konektati se sa ljudima sličnih interesa.

Ovo su neki od savjeta koji vam mogu pomoći prilikom korištenja LinkedIna:

Uredite vaš profil

Glavna stvar kod svake društvene mreže je da u potpunosti uredite profil i korisniku koji posjeti profil pružite sve potrebne informacije o vama. Kada određena osoba posjeti vaš profil, imate svega nekoliko sekundi da ga kupite, tj. da odluči da vam pošalje zahtjev za konekciju. Uređivanje profila ne znači samo dodavanje fotografije i covera, već i detaljno opisivanje usluga koje nudite, tj. stvari s kojima možete pomoći kompanijama.

uloga linkedina u svrhu digitalnog cv-a

Tako morate staviti glavnu djelatnost, dodajte usluge koje nudite i u opisu se predstavite što jasnije i kraće. Nitko nema vremena čitati cijeli roman, već u nekoliko riječi pokušajte prezentirati sve usluge.

Strpljenje i rad

Kao i kod svake društvene mreže, tako i kod LinkedIna, strpljenje je ključ uspjeha. Nemojte očekivati nerealne brojke u roku od par dana, već pažljivo kreirajte korisne objave i predstavljajte se svojim konekcijama. S vremenom će doći nagrada i vidjeti ćete znatan porast angažmana na vašim objavama, kao i novih zahtjeva za konekciju. Bitno je da se “upoznate” s konekcijama i da im nudite korisne postove.

Tražite potencijalne klijente putem tražilice

LinkedIn tražilica omogućava vam da pretražujete korisnike putem raznih karakteristika, poput zanimanja, funkcije u firmi, lokaciji i mnogim drugama. Sve to omogućava vam da izgradite kvalitetne konekcije i širite svoju mrežu na LinkedInu. Bitno je imate na umu da je ova mreže, kao i razne druge, prenatrpana profilima koji non stop šalju poruke oko svojih usluga koje nude. Zbog toga se fokusirajte na gradnju profila i prezentaciju, kako bi vaše konekcije kontaktirale vas i zatražile ponudu za usluge.

Nadamo se da ste kroz nju naučili neke bitne stvari o važnosti digitalnih medija i konkretno LinkedIn društvene mreže, malo bolje se upoznali s njim i samim njegovim potencijalom.