Skip to main content

Uspješna internetska prodaja je danas najvažnija. Najjači opstaju jer se prilagođavaju tržištu.

Poslovanje u gotovo svim sferama promijenilo se od početka epidemije virusa Covid-19. Poslovi su se preselili iz ureda u stanove i kuće, a mnogi rade iz svojih domova. Žene su u većoj mjeri počele rjeđe odlaziti frizeru, pa je i rad ovih majstora pao. Međutim, to ne znači da su dame prestale brinuti o svom izgledu, već su počele istraživati ​​mogućnosti njege kod kuće.

Trgovina Bellissima iz Novog Sada, koja prodaje proizvode za kosu kako u zemlji, tako i u cijeloj regiji, prepoznala je i iskoristila ovu situaciju da na najbolji mogući način predstavi svoju ponudu. Na Instagramu ih prati prava vojska, imaju 16,5 tisuća sljedbenika, od čega su oko 95% žene.

Posljednjih mjeseci pokazali su kako uspješno poslovati putem interneta. Prateći ono što rade, od njih možete naučiti solidan digitalni marketing. Putem svoje web stranice @prodajakozmetike prodaju fantastične Moroccanoil proizvode, Olaplex, Tigi, Revlon i mnoge druge fenomenalne marke za njegu kose. Način na koji predstavljaju preparate za kosu mogu se primijeniti na gotovo sve proizvode kada se prodaju na mreži.

Objave i stories se nadopunjuju

Prema unaprijed utvrđenom planu, trgovina Bellissima predstavlja proizvode i kreira kampanje. Prilagođavajući ih situaciji, ovisno o sezoni, aktualnostima na svjetskom tržištu, ali i zalihama u svom skladištu, kupcima predstavljaju svoju ponudu.

Vizuali na njihovoj stranici su dizajnirani. Za svaki proizvod objašnjeno je koje koristi donosi kupcu, kako se koristi i gdje se o njima može detaljnije pročitati. Uz svaki proizvod priložene su fotografije putem storija, kao i snimke proizvoda izravno iz trgovine u Novom Sadu. Na taj se način priče i postovi nadopunjuju.

uspješna internetska prodaja
uspješna internetska prodaja

Utvrdite pravi trenutak za kampanju

Prepoznavanje najboljeg trenutka za predstavljanje proizvoda ključno je za uspješnu prodaju. Za svaki post su u Bellissima shop-u čekali pravi trenutak i objasnili zašto je točno potreban proizvod koji nude.

Općenito je poznato da klor, sunce i slana voda suše kosu, te da je potrebno osigurati odgovarajuću hidrataciju, odnosno pazariti najbolja ulje za kosu, prije ljeta.

Ulja za kosu čine kosu njegovanim, pomažu u regeneraciji postojećih oštećenja, olakšavaju raščešljavanje i doprinose njezinoj ljepoti. Zbog toga je oglašavanje ulja za kosu, kojih je u asortimanu Bellisisma zaista puno za svaku vrstu kose, bilo uspješno prije ljetne sezone.

Istodobno, kad su turističke agencije počele voditi turiste na odmore, trgovina Bellissima predstavila je „Australian Gold“, najbolje preparate za zaštitu od sunca i njegu kože od sunca. Iako im je cijena iznad prosjeka, prodali su sve.

Slično se desilo i sa brendom Moroccanoil, koji je bio ovogodišnji sponzor Eurosong-a. Odmah po završetku tog muzičkoj natjecanja, svojim sledbenicima na Instagramu i Facebooku su predstavili Moroccanoil Eurovision set, i pospešili prodaju.

Sada je jasno da tim zadužen za digitalni marketing u trgovini Bellissima prepoznaje mogućnosti za povećanje prodaje i pokreće kampanju u najboljem trenutku.

Bez obzira prodajete li torbice, ručno izrađeni nakit ili prirodnu kozmetiku, svom proizvodu morate dati vrijednost, osmisliti ciljanu kampanju i pokrenuti je u najbolje vrijeme, tako da možete jasno pokazati zašto je tako dobar i neophodan.

uspješna internetska prodaja
uspješna internetska prodaja

Isporuka u zemlji, ali i u regiji – najbolje worldwide

U Bellissima shop-u svjesni su da je njihova klijenta na internetu. Znaju da je dobar šampon podjednako potreban ženama iz svih slojeva društva, a sada svi imaju profile na Facebooku ili Instagramu, pa su svoju energiju i resurse usmjerili na oglašavanje na društvenim mrežama. Svoje poslovanje uspješno su prilagodili situaciji.

Zbog toga sada svakodnevno šalju pakete s naručenim proizvodima, kako u Srbiji, tako i širom bivše Jugoslavije. Često se dogodi da rasprodaju zalihe maski ili najboljih ulja za kosu prije nego što novi kontingent stigne od dobavljača.

Popust uvijek pojača prodaju

Osim što kupcima dajete vrijednost vaših proizvoda, trebate im ponuditi i popuste. Možda se netko dvoumi hoće li kupiti vaš proizvod, preispituje treba li ga, vaga hoće li kupiti ovaj skuplji ili nešto jeftiniji. Stoga s vremena na vrijeme organizirajte popuste. Uvijek pojačaju prodaju.

Čak i da je od samo 10%, dovoljno stimulira da se mnogi odluče na kupnju. Najbolje ga je odobriti za određene proizvode ili linije proizvoda čija je prodaja obično slabija. Jasno je da je bolje prodati ih po nižoj cijeni, nego ih uopće ne prodavati.

Također, možete dati popust na svaki sljedeći kupljeni proizvod, a loyality cards dati redovnim kupcima ili osigurati trajne popuste.

Online plaćanje je must-have

Mnogi ljudi nemaju novac kod sebe, već ga drže na svojim računima jer sve plaćaju putem Interneta, jednostavnim transakcijama ili u trgovinama platnom karticom. Ne dopustite da vam prodaja propadne jer neko ne želi da ode na bankomat i podigne novac. Ako prodajete putem interneta, kupcima je potrebno omogućiti plaćanje putem interneta.

Dodatni savjeti

Podsjećajte svoje followere da ste pristuni, budite im “pred očima”. Redovito objavljujte postove, storije, omogućite interakciju. Neka vas zavoli algoritam potencijalnih kupaca. Makar jednom tjedno im šaljiute newsletter sa svojom ponudom i pogodnostima. Sve to je sigurna šansa za povećanje prodaje.