Nema sumnje da su utjecajne osobe ili influenceri ključni igrači u promociji brendova i angažmanu kupaca u Europi. Sa svojim privlačnim sadržajem i vjernim pratiteljima, one posjeduju moć oblikovanja ponašanja potrošača i utjecaja na odluke o kupnji. Stoga njihov utjecaj u promociji brenda ne smije se zanemariti. Vrlo često mnogim brendovima je teško stvoriti platformu za sebe na društvenim mrežama jer mnogi drugi korisnici također posluju u istim djelatnostima, a broj pratitelja odredit će koliko će ljudi biti u interakciji s poslovnim sadržajem. No, u slučaju da influencer na društvenim mrežama promovira određeni proizvod ili uslugu, to je onda siguran način promocije brenda. Utjecaj influencera na društvenim mrežama može čak i brendu s negativnim recenzijama omogućiti da još uvijek prodaje svoje proizvode. Primjer takvog utjecajnog promicanja je kada na web stranici onlinekladionice.com surađuje s utjecajnim osobama kako bi privukli više korisnika na svoje online gaming platforme, značajno povećavajući svoju prisutnost na tržištu.
Veliki doseg publike
Jedna od najjačih moći koje europski influenceri na društvenim mrežama imaju u marketingu je njihova sposobnost dosezanja šire publike. Kao što je ranije spomenuto, influenceri imaju velik broj pratitelja i sve što promoviraju ili o čemu govore bit će viđeno od strane njihovih pratitelja. Ti pratitelji vjeruju njihovim preporukama i uvijek im posluže za preporuke ili inspiraciju. Budući da povjerenje i vjerodostojnost igraju veliku ulogu u poticanju angažmana kupaca prema brendu, influenceri mogu izgraditi povjerenje prema određenom proizvodu ili usluzi među svojim pratiteljima.
Izgradnja povjerenja
Europski influenceri su izgradili čvrstu osnovu povjerenja i vjerodostojnosti sa svojim pratiteljima. Kroz svoj autentičan sadržaj uspjeli su formirati pravu vezu s njima, što čini svaku njihovu preporuku visoko cijenjenom. Za razliku od tradicionalnih oglašivačkih platformi gdje kupci mogu sumnjati u vjerodostojnost poruka brenda ili sadržaja, influenceri su izgradili osjećaj povjerenja među svojim fanovima. Njihovi pratitelji ih vide kao pristupačne pojedince koji dijele svoja osobna iskustva i mišljenja.
Povećanje svijesti o brendu
Kao što povećanje vidljivosti proizvoda doprinosi njegovoj popularnosti, kada influenceri govore o bilo kojem proizvodu, njihovi pratitelji uvijek žele saznati više o tom proizvodu ili ga čak i koristiti. Na primjer, influencer na društvenim mrežama govori o određenoj marki paste za zube koju voli koristiti i zašto; iako možda ne svi, veći postotak njenih pratitelja želi isprobati tu pastu, čak i ako im u tom trenutku pasta za zube nije potrebna.
U situaciji kada brend plaća social media influencer da im pomogne promovirati proizvod iako ga ne koristi, čim influencer spomene brend, njeni pratitelji već su svjesni tog brenda i uvijek su spremni dati mu priliku.
Emocionalna povezanost
Obožavatelji osjećaju duboku emocionalnu povezanost sa svojim omiljenim zvijezdama, pa kada njihove voljene zvijezde promoviraju brend, to uvijek stvara posebnu vezu s potrošačima. To je kao da im je omiljena zvijezda prijatelj koji podržava i promovira brend koji upravo oni vole. Ta emocionalna povezanost može učiniti da se potrošači osjećaju više povezano s brendom i vjerojatnije je da će se s njim angažirati na širem planu.
Poticanje angažmana
Kad god utjecajne osobe dijele bilo koji sadržaj ili svoja osobna iskustva, njihovi pratitelji često osjećaju potrebu angažirati se s tim sadržajem, svojim lajkovima, komentarima i ponovnim objavama. Angažman je ključni dio života influencera jer pokazuje ili opisuje koliko njihovi pratitelji reagiraju na njihov sadržaj.
Izvor: Forbes